Friday, February 6, 2009

2009/02/06 梁政珏學阿佘做戲

[蘋果日報] 梁 政 珏 學 阿 佘 做 戲


無 綫 新 人 梁 政 珏近 日 與 林 保 怡 和 宣 萱 在 新 劇 《 廉 政 行 動 2009 》 中 合 作 , 梁 政 珏 這 次 有 幸 可 洗 底 不 再 扮 演 壞 女 人 , 並 與 蔡 子 健 一 起 扮 調 查 員 , 大 家 合 作 愉 快 。 她 表 示 能 與 一 班 資 深 前 輩 合 作 , 令 她 獲 益 良 多 , 她 日 前 說 : 「 有 一 次 我 同 宣 萱 合 作 , 食 飯 嗰 陣 , 佢 同 我 分 享 咗 好 多 拍 戲 o既 經 驗 。 」勁 刨 舊 作問 到 梁 政 珏 怎 樣 演 繹 一 名 調 查 員 , 她 說 : 「 我 事 前 都 做 咗 好 多 功 課 , 我 刨 咗 之 前 佘 詩 曼 主 演 o既 《 法 政 先 鋒 Ⅱ 》 , 佢 扮 o既 女 警 好 出 色 , 好 tough , 我 以 佢 做 目 標 。 」

No comments: